esmaspäev, 10. juuni 2013

Lätis vol 1

Kuna Eesti tuur oli andnud hea tunde, otsustasime, et läheme natukene pikemale sõidule.

Startisime 7. juuni Tallinnast

Ettevalmistus: Kaisale korraliku varustuse soetamine - tänud Motodepoole
rattale uus esirehv (roadsmart2), Mootoris õlivahetus.

Pakkimine:

Meestel pole palju asju kaasa vaja

Reedel asusime kell 2 teele Tallinnast. Esialgne mõte oli Kablisse jääda esimeseks öösseks. Märjamaalt alates hakkas kergelt sadama. Sain tsikliga esimese vesiliu tunde kätte. Jõudsime Pärnu, tegime väikse peatuse. Pärnus sadas, aga läti pool paistis taevas selgem. Otsustasime et sõidame ööseks siiski Lätti Jurmalasse kämpasse.

[caption id="attachment_20" align="aligncenter" width="300"]Vihmane Pärnu Vihmane Pärnu[/caption]

Jõudsime õhtul kell 11 jurmalasse (Nemo kämping) Täielik stagnaaeg, viimane remont tehtud mingi 80ndatel. Ulme nostalgia koht, aga kallis.

Nemo

Jurmala rand oli väga ilus. Tegime öösel rannas lõket ja jõime veini

Jurmala rannas

Järgmine päev otsustasime et lähme Jelgavasse, kuna järgmise öö hotell oli seal kandis. Jelgavas on küll tore loss, aga see oli kinni kahjuks. Sirutasime selga ja sõitsime ööbimiskohta Daugava jõe ääres, Jeuljelgava linna lähistel. Väga kena koht oli ja soodne ka. Wild Duck nimeks. Chillisime õhtu jõe ääres, tegime pikniku ja püüdsime kala.

Wild duck

wild duck

Pühapäeval oli plaan minna kella 1ks Valga linna päevadele. Jõudsimegi selleks ajaks sinna. Vaatasime võrride võidusõitu, otsisime söömise kohta, mida ei leidnudki.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Valgast tee keskeestisse, viimane vahepeatus enne Tallinnat, odomeetril 910km.
Tsikkel pidas kenasti vastu, aga Läti teed olid üllatavalt halvad. Tee Riiga oli ok, aga kõik mis jäi väljapoole Riiat on jama. Auklikut teed tähistava märgi all oli nt viit 25km ja siis kui see läbi sai siis tuli kohe sama märk ja 30km. Ja need teed ei olnud mõne auguga, vaid aukude parandamisest tekkinud muhud olid, niiet lappide vahel ei olnud 2m normaalsel teed. MIngi hetk oli parem sõita 10km tee ääres kruusal, kuna tagaspind oli seal sõidetavam.
Alaselg väsis natuke liialt ära ja veider on see, et käed surevad ära. Liigutan küll ja proovin sõidu ajal sõrmi liigutada jne. Käed surid ära ka jalgrattasõidul.
Aga muidu tore:) Eesmärk oli võimalikult palju sõita, et oleks ettevalmistus järgmiseks pikemaks reisiks kuhugi.

PS Sellisteks matkadeks oleks BMW 1200GS adventure ideaalne:)