neljapäev, 6. oktoober 2016

Rumeenia 2016 - päev 16, Ungari Budapest

18.07

Tegime Budapestis 10km jalgsi linnatuuri. Parkisime rattad rongijaama ning kõndisime läbi linna Vaci tänavale. Sellel juba tuttaval tänaval kõndisime söögiturule, sõime langochi ja jalutasime mööda jõeäärt parlamendi hoone juurde. Peale seda ratast peale ja võtsime suuna üle Solvakia (tee E77) Krakowisse. Tee oli mõnus laugete kurvide ning väheste autodega. Madal Tatra vaated olid ilusad. Kuskil kauguses ähvarasid aga meid vihmapilved ning kui mägedest laskuma hakkasime hakkas sadama külma jäist vihma ning temperatuur langes 12 kraadini. Sadakond kilomeetrit enne Krakowit checkkasin yr.nost ilmateadet lotuses et kui järgmine pave ei saja jääme lõuna poolasse enne Krakowit öömajale. Seal kandis lubas aga ka järgmine pave vihma. Seega sound ikkagi Krakowisse. Peale mõningast sõitu vihm lakkas ning krakowisse jõudes oli ilm juba ilus. Bookingu kaudu sain meile Krakowi linna äärde väga ilusa apartment hotelli. Hotell asus uuselamu rajoonis ning hotelli all oli väga mõnus Restoran Oregano. Seal saime reisi kõige maitsvama õhtusöögi. Mõned kohalikud õlled ning õhtu korras. Järgmisel päeval võtsime ette pika sõidu Suwalkini.