neljapäev, 27. juuni 2019

Kokkuvõtteks 2019



Kaardilt vaadates tuli siis umbes selline tiir.

reis


Reis oli mõnus, reisiseltskond oli väga hea ning klappisime hästi. Esimest korda proovisime reisi alustada ja lõpetada Milanost kasutades rataste transpordiks motovedu.ee ja jätta vahele Läti, Leedu, Poola ja teised transiitriigid riigid. Hetkel on tunne, et reisin edaspidigi selliselt.

Samas ma soovitan kõikidel motoristidel ka Läti, Leedu, Poola teed läbi sõita. Selliselt läbi kadalipu minnes on see võidumaitse, kui jõuad palmi alla magusam.

Reisil kogunes meil kilomeetreid sellel korral 3660.


Võib öelda, et kordagi tagumikumaitset suhu ei saanud, kuigi pikemad päevad olid 500 kilomeetri tuuri.

Päris pikalt läks mul aega, et uuesti sõitma õppida. Olin täiesti unustanud, mis täiendab kurvide võtmine ning esimesed nädal aega olin üsna krampis ja vahtisin otse ratta ette maha.

Harrukas sai väga hästi hakkama. Kuigi mul see häälestamine võttis aega, siis ühtegi tõrget rattaga reisi jooksul ei olnud.

Kõige kasulikum lisavidin, mille enne reisi ostsin oli klaasikott. Ilgelt mugav on seal rahakotti, telefoni, kiirtee/laeva jms pileteid hoida. Taskud tühjad ja mõnus kiire ligipääs stufile.



Ehk järgmiseks korraks juba Barcasse ja sihtpunktiks Portugal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar